Skolaaan:(

Sitter i skolan på biologi och fattar seriöst ingenting!! Vad håller vår lärare på med egentligen!??!? Nej, jag har iaf gett upp för idag. Citronsyracykel hit och glycogysen eller fysen eller vad det heter dit! Jag kommer aldrig ALDRIG ha nytta av det i mitt liv. Jag kan slå vad om hur mycket som helst. Vår lärare erkände tom det precis. Varför lära ut någonting som hon ändå redan vet att vi inte behöver kunna sen? Stört. Jajaja jag är vääldigt trött på skolan men det är bara för att det är så sjukt mycket just nu så att mitt huvud håller på att sprängas. T.ex imorgon har jag fysikprov som vi skidisar har haft 5 lektioner innan. Jag kan absolut ingenting. Jag kan knappt säga vad det är vi har prov på... Typ så känns det i alla ämnen just nu, jag har ingen koll!!! Trodde att jag hade det ett tag men sen åkte vi på läger och sen var det kört igen. Hejhej jag heter Linnéa och jag har inga hjärnceller kvar.........................
hejhej jag heter Anders och jag kan allting....
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback