Som solen!

Heej! Idag har jag varit hos fröken frisör och klippt och slingat håret. Det blev bra. Tror aldrig jag har haft såhär ljust hår nångång :O Det dåliga var att jag glömde min mobbefon på frissan och dom har stängt höhö... måste firra det på något sätt. GUD VAD FINT VÄDER DET ÄR!! Helt sjukt ju. Det känns precis som att det vore sommar. Vågar man lägga sig i solen och chilla ett tag mån tro? Klart man gör! Herrå.
ANNA och EMMA tjatar ju sönder på att få se en bild så här är nya frillan..
Det steker på här ute på landet må jag säga!! :D

Kommentarer
Postat av: annabäst

du har en likadan tröja som jag ??!?!?1 eller ?

2011-10-01 @ 15:34:10
URL: http://annadyvik.blogg.se/
Postat av: björnibäst

yess! Fast med blåa ränder! :D

2011-10-01 @ 16:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback