Känns så konstigt utan er!

Jag saknar min familj något fruktansvärt och att veta att dom är 100mil bort gör inte saken lättare. Jag saknar efter att bara vara och ha det så otroligt kul tillsammans med dom. Saknar mina underbara bröder och deras damp och deras närvaro. Dom gör mig jämt så glada och dom har alltid något att hitta på <3 Jag saknar att bara kunna åka med mamma till gymmet när jag känner för det. Älskar dig mamma!!!! Jag saknar att åka iväg på träning med pappa med som coach. Älskar dig pappa!!!!! Dom ställer aaalltid upp och har alltid gjort! <3 Jag saknar min bästaste syster i hela världen så det gör ont i magen!!! En bättre syster kan man leta efter. Saknar att dampa på henne och reta henne.. <3 Sist men inte minst saknar jag min skidgymfamilj!!! Det känns så himla konstigt att vara borta från dom man spenderar hela dagarna med i vanliga fall! ÄLSKAR ER ALLIHOPA!!!
Det ska bli så sjukt skönt att få åka hem på fredag och ha lov hemma i bästa ingolsbenning i några dagar och bara vara med min familj och ha det bra, innan det bär iväg mot Östersund på läger igen. Känner att jag verkligen längtar efter att få landa.
JAG ÄLSKAR ER UTÖVER ALLT ANNAT! <3

Kommentarer
Postat av: Coach E

Vänta bara tills du lämnar byn.

Då kommer det kännas KONSTIGT!

;)

2011-10-26 @ 13:40:41
Postat av: Praktikanten!

Klart det kommer! Och nog har jag kul här alltid, men ibland kommer familjevågen och får en att längta efter dom! Menmen nu ska jag passa på att ha det fett kult i Älvsbyn några dagar till! Nu -på rymmen!!!!! :D

2011-10-26 @ 17:43:57
URL: http://annalinneabjorn.blogg.se/
Postat av: din bästiiiis

haha ååå känns som att du har tröttnat lite där nu ? ? ? ? ? saknar dig så det gör ont i hela mig verkligen, det suger att du inte är här. tusen miljoner kramaaaaaaar <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2011-10-26 @ 18:07:31
URL: http://emmasofie.devote.se
Postat av: mammi

Saknar dig också! Men det står inte på så syns vi snart o får rå om varandra i över en vecka. Ha så kul resten av veckan, kramissar från hela familjisen..

2011-10-26 @ 22:20:45
Postat av: Björnii

Jag saknar diiig bästiis!!! Det är kuligt här men saknar att få vara med er huuur mycket som heelst! <3<3<3 Mammii saknar dig jätte mycket!!!!!!! Vi ses på lördag <3<3<3<3<3<3<3 pusss älskar er!

2011-10-27 @ 09:20:15
URL: http://annalinneabjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback