Bryta ihop och komma igen!

Efter att nästan gått in i väggen efter strul hit och dit med allting, är jag nu hemma i Ingolsbenning över helgen och landar. Den där jobbiga klumpen i magen som har växt fram ur högen med allt jag måste göra ska bort. Jag ska inte ha några höga krav på mig själv längre och jag ska bara göra det jag tycker är kul till 100%. Allt annat kan jag göra till högst 80%. Jag känner iaf att allt börjar ordna upp sig igen och jag känner att den här helgen ska gå till att bara försöka stressa ner och hitta tillbaka till där allt var chill. Jag ska helt enkelt bryta ihop och komma igen som man brukar säga. ++++ att nästa vecka drar vi på skidgym till Sälen på träningsläger!!! Jag kan säga att det inte kunde komma vid en mer perfekt tidpunkt. Nu känner jag att jag bara behöver släppa St Mikael ett tag och bara fokusera på det jag vill mest, träna och vara med alla underbara skidisar. punkt .
JAG ÄLSKAR DIG SKIDGYM!

Kommentarer
Postat av: frostii

Skolan ska man chilla i, det handlar bara om att ta sig igenom. Man kan göra sånt som är kul istället. Det är mer kul.

2011-09-26 @ 23:20:04
Postat av: frostii

Skolan ska man chilla i, det handlar bara om att ta sig igenom. Man kan göra sånt som är kul istället. Det är mer kul.

2011-09-26 @ 23:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback