Det bubblar i mig!

Jag vet inte vad som är felet med mig!??? Jag kan inte sitta still en sekund och koncentrera mig. Jag kan inte sitta still ALLS!! Det känns som att det kryper i mig och att jag måste få ut all energi på något sätt!!!!!!!!!! Ena sekunden är jag normal och andra sekunden sätter det in... HELT STÖRT! Vad ska man göra liksom. Okej lite mer ingående på känslan: 1. Jag är som vanligt. 2. Det börjar att ila och sticka i kroppen (typ som när man får "myror" i kroppen eller när man biter ihop tänderna hårt). 3. Jag får lite halvt panik och måste typ mosa ner någon (oftast björki för att hon låter mig dampa lite på henne hehehe...). 4. Känns som att jag skulle kunna springa flera mil.... 5. Springer runt/hoppar runt/är allmänt irriterande. 6. Allt blir tomtomtomt! hmmm..... vad händer lixpix?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback