Jag lever faktiskt!

Nej, jag är inte död. Jag har bara inte haft en dator på ett tag nu eftersom min gjorde en redig vurpa och har ett stort fett ärr över hela skärmen hehe... men snart är den tillbaka och då ska jag ta upp mitt bloggande igen!
Idag har jag iaf sprungit Bjarnerundan med Björki och Anna. Det var fett blött och efter många stopp på myren med kisspauser och lindafötterpauser så kom vi tillbaka till Hemus efter 4.55h. Sega, menmen så kan det vara ibland. Det blev iaf en skön tur även fast man var lite less på slutet. Nu gäller det bara att försöka att hämta sig igen efter dagen. Mat, mat och mera mat + sooova är det bästa receptet tror jag!
Nu ska jag föröka ta tag i mitt läxberg. Hur mycket jag än vill att de ska göra sig själv och försvinna, verkar det inte fungera. Hmm.. det gäller alltså att Sätta igång tankeverkstaden och lösa lite mattetal och skriva lite engelska uppsatts och kemilabb (Y) DET SKA BLI SUPERKUL!! typ. HEJDÅÅ!!!

PS. JAG SAKNAR VINTERN!! jätte mycket :'((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback