Rullisar, rullade ner på stan och rullade runt elljusspåret!

Så kan man sammanfatta den här lördagen. Gick upp 7 och taggade inför ett persiut pass. SATAN vad kallt det var ute (-grader?). Sen drog jag Emmsi, Annis och Gurris ner på stan och checkade in moras utbud av huvudbonader mm....hehe... sen drog jag iväg på ett löppass :)) På vägen hem från passet stannade jag på friidrotts banan där Julia, Elsa, Kooli, Holmgren och Jocke lekte lite höjdhopp, längdhopp och hundra meter. Känns som att mina friidrotts talanger inte är de vassaste men försökte mig på några hopp höhö.... Nu sitter jag med Emmsi, Anni och Gurris i emmannas crib och myyser! :DD What a day! Här kommer några bilder från dagen..
Kan inte bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback