Rullskidstävling och tårtkalas!

Hejhejj! Idag har jag åkt min första rullskids-halvmara!! Det gick bra och fort som tuuusan med eagle sport på fötterna.. Det blev en andra plats för min del och fick en SupersköN mössa att ha i vinter (Y) Efter en lång tågresa från Stockholm är jag nu tillbaka till Mora och har kollat på Antons alla nya grejjor! ANTON FYLLER nämligen 17 ÅR IDAG!!!!! COOLT VA!!?? GRATTIS!!! När han kommer tillbaka från Innebandyn så blire tårtkalas MUMS!
mössaN
FÖDELSEDAGSBARNET som ingår i skidgyms snyggaste par Antemaja! (majas bild)
Jag in action fast inte precis på rullskidor, men på det underlag jag önskar att det vore idag!
TJINGELING!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback