Bo i resväskan

Det vore väl ganska mysigt eller? Litet och så... Det jag ville säga var att snart bär det av mot Grönklitt. Är tävlingar där till helgen vilket blir en bra avslutning på lovet. Lovet har gått alldeles för fort, men det gör dom ju alltid.. Vi ska bo i en supermysig stuga med Sam o Zacks klubb Rembo IK vilket blir skojjigt :D  Blir jag som sitter bakom ratten upp vilket blir kul :D Det är så himla kul att köra bil när man kan lix. Sen på måndag börjar skolan igen hehe askul..typ.. + att jag inte kan åka till bruks förren torsdagkväll vilket suger lite. Ska till Bruksvallarna för säsongsavslutningen nästa helg, men får inte ta ledigt mer än fredagen.. INTE så kul när hela familjen utom lilla jag åker dit på måndag -.- Aja hinner väl förhoppningsvis njuta lite av fjällen under dom dagarna ändå.
Intar rattposition! Tjingtjing :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback