Dagen efter en 3 mil

..kan beskrivas såhär:
*Brutal smärta i ryggen.
*Armar som ömmar.
*Lite sådär trött i skallen.
*MÖR.
MEN det var faktiskt askul :D Trodde att jag skulle tycka att det blev långtråkigt efter ett tag.. visst hade jag en svacka ett tag.. MEN i det hela så var det mest positiva tankar som snurrade runt i skallen. Mycket folk som hejade, fint väder och härligt före = en perfekt dag helt enkelt!
Idag känns det som sagt liite värre.. Känns som att jag blivit nermosad i en torktumlare i flera timmar. Ryggen är uppsvälld och armarna gör ont.. aj.. känner mig lite mosig i huvudet! Fast var ju ganska värt ändå ;)
En sak till som hänt idag är att PÅSKTOUREN drog igång, utan mig på startlinjen...
Påsktouren är en årlig tour på skidgym som består av stakningstävling (dagens tävling), skidO tävling (imorn) och sist men inte minst the final climb uppför slalombacken (på onsdag). Hoppas att ryggen blir bättre så jag kan slåss om titeln "bäste skidgymar'n" i årets Påsktour :D
Lite bilder från SM i Långberget:
Också lite bilder från dagens första etapp i påsktouren:
G'Natt från eran favvis Björn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback