Dragkedjor å sånt

Hej! Idag är en skön dag. Idag kunde jag sova huuuur länge jag ville. Men. Vaknade ändå kl 8 helt utvilad = en lång dag idag (Y). Igår var jag med mammi på hennes jobb i blänge och passade på att springa lite i Bergebo. Drog ut på 15km och när jag sprungit kanske hälften så låg det träd huller om buller överallt efter nån storm som tydligen härjat där... jag kunde inte se stigen. Efter att ha klättrar över, under, igenom och runt träden så hittade jag tillslut stigen igen. phuuu.. blev några omvägar hit och dit och fick dra upp google maps några gånger innan jag efter 2.20h äntligen hittade till civilisationen igen. SkönT. Påvägen hem stannade vi på en tygaffär grejsimojs för att jag skulle köpa lite dragkedjor. Ska nämligen göra ett tappert försök till att sy in dom i ett par av mina jeans! Sen drog jag ut på ett så kallat KungPass dvs ett lugnt och långt rullskidspass NAJS!
Ja, tillbaka till idag. Nu sitter jag alltså här med mina dragkedjor och samlar mod till att firra mina jeans så ÖNSKA MIG LYCKA TILL! Tack heidå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback