PAPPSENS DAG IDAG! :D

Idag fyller en riktigt speciell karl i sina bästa dar år! Vem kan det vara om inte PAPPA BJÖRN :D Jajjemen faren blir idag inte mindre än 51 år gammal ;) Vad skulle jag göra utan pappa och hans fixar å trixar talanger. Pappa han är nog den som jag vet är bäst på att lösa saker. Antagligen för att han känner någon typ överallt! Om det är något han mer är bra på så är det att PRATA. Han pratar med allt och alla! Det är oftast upptaget på hans tele.. inte lätt inte! Men idag fick jag allt tag på dig så att jag kunde gratta dig ;) Hoppas Tildas tårta var supersmaskig och att ni skickar en liten bit till mig här i Mora! Puss&Kram älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Anna Pers

Du får hälsa och gratta :)

2012-04-23 @ 20:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback