PÅSKLOV

Äntligen är det påsklov. Så sjukt skönt. Har hunnit vara hemma i skogen i två dagar nu och lekt med mina björnisar! Som jag har saknat dom. Igår när jag kom hem så väntade ett gigantiskt påskägg där hemma, åt tills jag mådde illa hehe.. sen drog vi upp i skogen och plockade lite påskris :) Efter att ha ätit lite mer godis gick jag och Zacke ut och sköt lite. Dum som jag är så tänkte jag inte på att bössan rycker tillbaka när man skjuter och fick ett finfint jack i pannan. Har en grymt snygg bula idag kan jag säga ;) Dagen avslutades med årets första rullskidspass (Y)
Idag har jag målat om en bänk och gymmat på norbergs nyöppnade gym för första gången (Y) Riktigt bra faktiskt :D Påsklovet har med andra ord börjat riktigt bra så GLAD PÅSK PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback