Perfekt timing :/

Ja, nu har jag gått och blivit totalt genom förkyld och hängig.. antar att det blev nu eftersom jag slappnar av lite extra när säsongen är över. Har legat i soffan och tyckt synd om mig själv hela dagen. Kände att jag var alldeles för patetisk så gick ut och tog en promenad. Den promenaden var ungefär lika jobbig som klättringen uppför slalombacken i lördags hehe... Man hinner iaf tänka på mycket när man inte gör annat än att andas. Har nog gått igenom mitt liv minst 12345678ggr tror jag.. Aja, ska väl försöka kurera mig så att jag blir frisk så snabbt som möjligt + att jag måste samla lite krafter till svenska nationella imorn som kräver fokus i 5 timmar!?!?!! Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback