Skarpass, Påsktour och Skidgymgala

Igår var en av de bästa dagarna hittils :) Började dagen med ett sjukt fint skarpass på koppången med Anton, Kingen och Månsi.

Sen var det lite skolisch innan det var dags för påsktouren :)) Jag, Anna och Emma var inte med eftersom vi kände oss alldeles för bra och ville ge de andra nån chans liksom... vi hejjade iaf :D
Snodde lite bilder från Annas blogg så att ni får se hur grymma vi är ;D
Och sen var det bara att byta om till finkläderna och ge sig iväg till årets skidgymgala. Det var jättekul som vanligt och priser och nomineringar delades ut medan vissa uppträdde lite (bl.a jag :)).
Tog ju hem nomineringen som årets "forever alone" också hehe.. för den gången jag cyklade till Hemus (skidstadion) själv medan alla andra åkte buss (Y) och för den gången jag gick på bio själv! Ganska nöjd faktiskt ;)
En riktgt bra kväll blev det iaf och idag efter endast EN lektion får jag äntligen PÅSKLOOOOV!! så sjukt skönt:))
Imorn bär det iväg hem till resten av björnarna i Ingolsbenning, saknar dom såhäääääääär mycket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback