Björnbröderna goes TEENS ★

Jajjemen idag är dagen då två små pojkar ploppade ut för 13 år sedan. Bror 1 och Bror 2 i björnfamiljen :)) Ni är allt bra ni mina små bröder. Utan er skulle allt vara riktigt tråkigt där hemma i skogen, älskar er för att ni är ni. Samuel du är ju bara allt för skön, vet ingen som är lika smart och blåst på samma gång. Herregud vad jag kan skratta åt dig kompis. Min lille fjortispojke ;) Zackarias vet ingen som har mer koll på typ allt än vad du har. Du vet fasen mer än jag kan fatta att en 13 årig pojke kunde få in i skallen. Haha så himla kul att hitta dig sjungandes för dig själv, härlis♥ Nu är ni stora och jag saknar er varje dag. Hatar att inte vara hemma idag och gratta er på riktigt!!! Men GRATTIIIIS NI ÄR BÄSTA BRORSORNA MAN KAN HA! Se till att ha en fetamegagrym dag! Å Zacke hoppas du har kul på kamratstödjarlägret :D Kan inte tro annat än att du tycker att det är hur skönt som helst att vara hemma utan alla syskon Samuel ;) Så njuuut av eran dag pojkar, ses snart♥ 
U R THÖ BEST! ♥ ☀ ✿ 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback