Det närmar sig, jag kan känna det, det bränns!

Varför blir jag alltid så himla otålig? Jag vill hela tiden ha allting nununu och orkar aldrig vänta:((( Jag vill vara i Mora nu och då går det ut över alla omkring mig... sorry :/ kastade t.ex. en osthyvel i huvudet på min syster :O vad är det för fel på mig?!??? Förlåt tusenmiljonergånger syrran skulle gärna ta tillbaka det och säger till om jag kommer på hur man ska göra en tidsmaskin oki <3 Sen är det massa fler saker som jag skulle vilja ha NU men det  fungerar inte så... min hjärna måste bara fatta det först! I för sig så är det väl bra att tro att inget är omöjligt till viss del, men i vissa fall så går det helt enkelt inte att få precis som man vill Linnéa. Okej? (nu börjar jag prata med mig själv också åmajgad). Det kan härmed konstateras att man blir sjuk i huvudet av sommarlov! Mora, jag behöver dig <3 

Tog en bild som jag redigerade lite coolt! Pretty nöjd med den :) 
Lovelovelove come my way, do you feel the same? Time travelling to see you again, did you like my sway?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback