Testing testing

Idag hade vi näst sista testet under testveckorna. Dagens race var Kalkbruksracet som är ett backrace på skaterullisar. Det är masstart och ca 6km ska avklaras så det är töfft! Idag öppnade vi girls stenhårt och benen blev tunga rätt fort men vaknade efter ett tag igen och tog sig pigga uppför de sista backarna. 
 
Nu ligger jag likt en överkörd älg i soffan och har inga planer på att resa mig förren jag ska ta mig till måndagsstyrkan.punkt.
 
Visste ni att elefanter är det enda djur om inte kan hoppa och varje genomsnittliga chokladkaka här 8 insektsben i sig. Tänk på det nästa gång ni tycker ni har dålig spänst och tröstäter en marabooouuu ;);)
 
Herrå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback