Tillbaka för att återvända

Nu har jag landat i några dagar här hemma i Ingolsbenning efter ett supermegagrymt läger i Hemavan!! Det var så himla kuul, men jag var lite halvoff mellan träningspassen då det verkligen gällde att kriga på under alla inspirerande träningar. Det går liksom så mycket enklare att träna när man är i fjällen och vilka jääkla fjäll dom hade däruppe :O "Skjut mig i huvet" vad fint det var när vi sprang ett långpass genom dalar som kan efterliknas med alpernas förtrollande miljö! MAGISKT! Det allraallraallra roligaste när man är på sommarläger är ändå att träffa alla skidisar som man annars typ bara träffar under vintersäsongens alla tävlingar! Slut som jag var blev det många skratt till allt och alla ÅÅå vad kuul vi hade det!!! Ger lägret en klar 10poängare ;) Lyckades knapra ihop 22timmar under veckan så igår firades det att period 4 är avklarad och uppnåd :D underbart!! Idag börjar den nya perioden som kommer att få avnjutas för det mesta i Mora trakterna då jag flyttar "hem" imorgon :D jIPPIIEEEeee vad jag längtar. Var och köpte en nya soffa till min och Majas lägis igår så nu kommer det bli ännu roligare att flytta in :D Blir glad i magen bara jag tänker på Mora just nu :DDDD Tjaooooo!!
Och en från nuet! Nu ska jag klippa och klistra lite tavlor och skrubba soffa ;) Herrå
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback