♕ 121212 ☑

Idag är det ju värsta coola dagen! 121212 :) Känns som att det är en dag man borde göra värd att minnas, men har inte lyckats riktigt hittils. Har varit en typ helt vanliga dag förutom att jag har haft kemiprov tjohoo och åkt kommunalbuss i Mora första gången woopwoop hehe.. har också varit på lite Lucia övning då jag ska vara med i skolans luciatåg imorn :)) Fett mysiigt! Efter Lucian imorn ska jag å kötta lite intervaller innan jag packar ihop det sista som ska med till Sjuesjoen innan jag drar dit med dyvikarna och Moa toa Molander på eftermiddagen. Ska bli sjuukt kul :D Nu ska jag och tomten chilla vidare i soffan och plugga lite. Tjarrå
/Björnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback