Home sweet home

Igår tog jag och Tildis tåget hem för att äntligen få träffa resten av familjen och ha ett supermegaskönt jullov! Men innan vi fick åka hem hämtade familjen upp oss vid tåget och vi åkte direkt iväg för att äta julbord. Där mötte vi upp farmor som jag inte sett på evigheter :)) Min söta fammo <3 Åt tills vi mådde illa innan vi åkte hemåt igen ;) mums.
 
Idag har jag kört ett långpass på norbergs engelbrektsspår. Shit vad fint det var :)) Dom jobbar verkligen på med det bra! Flera mil av packade spår fanns det att välja på. Riktigt kul å se :D Nu ligger jag utslagen i sängen och ska snart dra iväg ut i spåren igen :) 
 
Ikväll ska vi klä granen och baka massa gött julgodis!!! :D Längtarr
//LB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback