Jul är kul

Juljuljul i överflöd! Så himla mysig och bra var gårdagen :-D Kul att träffa småkusinerna som tar död på mig varje gång.. haha vilken energi dom har! Man blir som 5 år på nytt ;) Och sen all god julmat och alla julklappar på det!! Wöwöwö jag älskar julen :D Men var ganska skönt när vi åkte hem från kussarna så vi bara kunde mysa med familjen och öppna alla de efterlängtade klapparna som bara legat och väntat där hemma under granen ;)
 
Har precis varit ut på skidspåret i Avesta och kört lite intervaller. Najz. Snart drar vi iväg till släkt nr 2 mammisläkten innan vi fortsätter upp mot Bruksvallarna där det blir till att spendera hela lovet förutom några avbrott i Mora och Östersund för tävlingar :) Ska bli skönt att komma iväg till fjällen och bara chilla sönder ;) 
 
Lite bilder från jul hemma hos kussarna: 
Kusinens hund som är ungefär världens sötaste!
Den här bilden förklarar min julafton helt klockrent: Jag och 2 hyperaktiva ungar i ett dampkaoz haha ;)
Charader jao, alla ser väl att jag är en snigel? Aslätt ju ;)        
Pappa kan det där med mys! Somnade nog minst 3 ggr under Kalle Anka. Standard!
Goder Juler!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback