Julklappsjakt

Hejhej! Ja, jag lever. Har kommit hem till Mora igen efter att ha varit och tävlat i Norge i helgen (Y) Riktigt speciellt att tävla där. Lite mer nollkoll på arrangörerna haha ;) Men det var kul att tävla mot lite nya konkurenter :) Gick helt okej bra, men känner att jag inte var på topp. Men det är inte så konstigt med tanke på att jag blev frisk bara några dagar innan jag for. 
 
Nu är jag iaf tillbaka i Mora och försöker att hålla i skolan sista veckan även fast det är sjukt svårt när vi samtidigt har hemmaläger och tränar sent på kvällarna. Idag hade vi den årliga julklappsjakten där vi under passet får olika ledtrådar och frågor som leder oss till julklapparna :)) Var kul tills jag väggade ;) Fick iaf ett par riktigt sköna skidstrumpor som jag kan mysa runt i :)
 
Ligger just nu helt död i soffan och försöker komma på om det är värt att ta fram fysikboken och försöka desperatplugga till provet på fredag, eller bara strunta i det eftersom jag ändå inte kommer att lära mig ens hälften av allt jag måste lära mig...? Hmm..
 
 
        bajs eller cupcake?
Fysik eller sooova? (inte det svåraste valet precis va)
//Björni
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback