Levande död

hej.. jag vet inte riktigt vad min kropp försöker säga mig just nu. Antingen är det jag som har stoppat in proppar i öronen och inte lyssnat på den, eller så är det något annat som spökar. Den verkar vara helt död iaf, blir nog snart en hög på marken... Väldigt (!!) jobbigt(!) med tanke på att det är cup i Piteå till helgen.... Förhoppningsvis svarar min kropp på att vila sig i form vilket känns som det enda möjliga just nu! Fick en asgod kaka av Anna som kanske har värsta helande krafterna i sig. Hoppas stenhårt på den teorin ;) Annars är det ju najs med vinter och så nu :D Väldigt kallt bara! Men det funkar ändå, förutom när man ska ta sig till och från skolan.. brrrrr. Som en istapp på första lektionen. Idag ska iaf jag, Maja och Moa julbaka!! Får väl trycka en massa socker så att jag piggnar på mig. Tjo! Bild från gårdagens pass i -23°C, gött! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback