♡ Mysa ♡

Är något jag har blivit riktigt bra på den senaste veckan... Är det som jag orkat med helt enkelt. Mysa i soffan har liksom blivit standard i mitt liv. Så, nu när alla dragit till Piteå så ska jag väl inte låta min vardag rubbas av att bli lite sådär halvdepp, nejnej. Jag tänker fortsätta som vanligt och mysa sönder! Ska testa att göra en hemmakur för håret så att det mår lite bättre i kylan + testa mitt nya nagellack från O.P.I  (Y) Man får helt enkelt hitta på annat som man blir glad av å göra när man är för klen för att träna.. Måste säga en kul grej också haha. Igår hittade Maja en Yoga skiva som jag testade idag. Jag kan säga att det verkligen var precis som man tänker sig att det ska vara. Man skulle sitta i prototypisk Yoga position dvs med benen i kors och händerna på knäna med tummen och pekfingret ihop. Sen så kunde jag inte hålla mig för skratt när man skulle härma och upprepa massa olika mantran ni vet typ "AAAAOOMM" och sånna ljud. Kände mig som en riktig munk när jag efter ett tag kom in i det. I en timme höll "lektionen" på och jag känner mig nu som en ny kvinna hehe ;) P.S Lycka till alla som kör i helgen! Hoppas ni saknar mig ;) Björnkram ♡
 

Kommentarer
Postat av: lina

Åh vad du är fin!

Svar: Men tack detsamma Linis! :))
Linnéa Björn

2012-12-07 @ 12:29:07
URL: http://linakardin.devote.se
Postat av: Ingrid

JAG saknar dig i alla fall, även pappa!
Kram från Piteå

Svar: Ååå jag vill vara med er däruppe!! :( Längtar ihjäl mig till nästa cup redan.. kramisar!
Linnéa Björn

2012-12-07 @ 21:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback