Ses en annan gång Piteå

Blev bestämt idag att jag inte åker till Piteå imorgon... Känslan just nu #(/€#&€#%&/"(#%:'(((((((((((((((((! Det är så himla frustrerande.. ah juste frustrerande är det rätta ordet! Är ju fri från förkylningen typ, kanske... men kroppen vill inte samma som jag vill tydligen. Aja... kommer väl kännas förjävligt imorgon då alla andra åker iväg på den 10 timmar långa resan mot norr... men vad ska man göra liksom? Får väl försöka glömma att det ens ska vara tävlingar till helgen och tänka framåt till nästa! Även fast det inte är det lättaste just nu... Såg ju fram emot att äntligen få åka i Piteå där jag aldrig varit förut. Har hört att banorna är riktigt kuperade vilket passar mig perfekt. En till sak som jag verkligen såg fram emot var att träffa alla skidisar jag inte sett på überlänge! Så sjukt kul å se alla igen!! Känslan av att vara på tävling <3 Det är liksom inte bara själva tävlingen som är kul, det är allt omkring också!!! F#n att det skulle bli såhär.......................... #lesstjej
Går i ide ett tag nu.

Kommentarer
Postat av: Isa

Ååå tråkigt beslut..vet hur det känns. Men kom ihåg att en helg är inte direkt hela världen!! Spela roll om 5 år liksom?!? Eller ens om 5 månader! Eller 5 veckor! Och som vi kom fram till, vila är nog det bästa som finns för kroppen :-) Massa kramar ❤❤❤❤

Svar: Det är sjukt tråkigt… Men precis, det är lika bra att följa vår plan ;) Nej, försöker tänka så. Det är ju inte hela livet liksom :) Du får ha det superkul och köra megafort i helgen Issa!!! :D Tusen björnkramar <3 <3 <3
Linnéa Björn

2012-12-05 @ 19:48:50
URL: http://isabelleperssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback