Tråkigaste fredagen i världshistorien

Jag vill inte sitta här i mitt rum i Mora... jag vill vara mycket längre härifrån... typ 100 mil härifrån... jag vill ha åkt banan, testat skidor, haft möte med klubbisarna där vi planerar morgondagen, jag vill äta Ingrids världsbästa mat, jag vill kolla på pappa när han vallar mina skidor, jag vill åka en miljon gånger fram och tillbaka på samma par skidor för att verkligen känna om det är dom jag ska tävla på eller inte, jag vill dra på mig tävlingsdräkten på morgonen och känna nervositeten börja bubbla, jag vill ta fram tävlingsdjävulen och köra tills jag spyr... jag vill dricka blåbärssoppa mellan sprintheaten, ååååååå jag vill inte vara här i världens tråkigaste rum medan alla skriver om hur dom laddar och är taggade inför morgondagen. Skjut mig. Visste att jag inte skulle kunna glömma att det var cuphelg.......................... + att jag inte kan sova, går inte, nej. 
man ska inte behöva ha såhär tråkigt! 

Kommentarer
Postat av: Frippen

Kram Björni ! Vi kör för dig också!!

Svar: Tack Fridis!! :) Kör bara kör, ska hejja sönder på dig och alla andra!! <3
Linnéa Björn

2012-12-08 @ 07:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback