Turkfågel

Är hemma!! Skönt å träffa mammisen och bröderna. Tog tåget hem i morse för att komma hem och ha det gött på landet :)) Det första jag får göra när jag kommer hem är att åka iväg och stycka kalkon hehe... Kände mig sjukt hardcore när jag stod där med en fet fågel framför mig och en sylvass kniv! Ingen man skulle vilja möta i en mörk gränd.. Kalkon, vilket djur. Sjukt stor fågel. Sen så fick jag åka hem och laga middag av kalkonen (Y) Fatta att den typ levde imorse och sen åt vi den till middag, stört. Efter middagen bakade jag och mamma ett pepparkakshus :D gött!! Snyggaste någonsin med dödskallar på och grejjer ;) Lånar pappas sängplats ikväll och myser ner mig bredvid mamma björn och planerar lite julklappar :) Nattis!
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback