here we are bitches!!

heej allihopa! Det är Isabelle Persson som skriver. Vissa kallar mig för Isa (Issa) men man får säga vad man vill faktiskt, jag föredrar mästarN, eller kanske drottning Isabelle.
Jaa till saken då! Vi befinner oss i Estland, Mammaste och här ska vi de närmaste tre dagarna tävla Juniorlandskamp! Vi bor mitt ute i skogen, ganska läskigt. Vädret är grått och pissigt, precis som man tänker att det är i ett land som Estland. MEEEEN vi har kul ändå! Än så länge... Spelar spel och dansar disco!!! Fick ju åka partyfärja också... hehe.
TJEEEENAAA! Lockner här som tar över nu dåraa! ;) Ja vi har nyss varit å  åkt lite skidor, och nu har vi suttis å spelat en massa spel, fett e niceee!
Nä nu ska jag ta å käka götta (Godis)!! see YAaa bitches
fet jävla blötkyss från oss!
Vi känner oss riktigt vassa med våra nya fräscha kläder! Speciellt heldräkterna!!! MUMS

Kommentarer
Postat av: Anna

2012-02-27 @ 18:07:29
URL: http://annadyvik.blogg.se/
Postat av: Anna

UPPDATERA DIN BLOGG och skriv om hur duktig du är!!!! skryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyt. stolt över dig bäsbi <3

2012-02-27 @ 18:08:17
URL: http://annadyvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback