IDAG ÄR DET VÄRLDENS BÄSTASTES DAG!

Idag, den 17 februari, för 18 år sen! 18 ÅR SEN(!) föddes en av de mest underbara människorna som finns på hela detta jordklot. Hennes namn är Emma Sofie Björklund och är min bäste vän. Jag kan inte beskriva med ord hur tur jag har haft som har träffat henne. Jag och Emmsi verkar liksom alltid på nå vis råka ut för samma saker på samma gång så att vi verkligen förstår varandra. Och förstår mig, det kan jag säga att ingen gör lika bra som Emma. Hon vet alltid exakt hur jag känner och kan på nå vis alltid se på mig vad jag vill (läskigt ibland). Nu har vi kännt varandra i typ 1 och ett halvt år, men det känns som en evighet. Jag förstår inte riktigt hur jag har klarat mig utan henne?
Men iaf så är det om ni inte redan förstått det henne födelsedag idag och inte vilken födelsedag som helst, utan hennes 18 som sagt :D Nu är hon vuxen (?om hon nu någonsin blir det?) och får då göra som hon vill. Kanske drar hon iväg till Burma och blir nunna, eller så kanske hon drar till Texas för att påbörja sitt liv som cowboy? En sak är iaf säker, att vad hon än gör så kommer jag alltid att älska henne lika mycket! DU ÄR BÄST EMMA GLÖM ALDRIG BORT DET <3<3
GRATTIS finaste <3 ily!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback