Köldskadad

Hej! Jag är lite sur. Vaknade imorse av att pappa säger att det är -28°C ute.. tävlingen blir inställd... Det värsta som finns är när man har laddat aslänge och så blir det inget! Man blir liksom trött ändå på nå vis. Får hoppas att temperaturen stiger lite under natten så att det kan bli tävling imorn.
En till sak är att jag är så sjukt RASTLÖS och det finns ingenting att göra här! Bajsigt. Drog iaf in till stan en sväng efter lunch och träffade lite morisar :)) Men nu är det trööökiiigt igen! Alla är typ på hockey men inte jag inte.. jag satt med pappi i vallaboden istället (kul liv)! Nejmen jahapp... sa ju att jag var lite grinig, förvarnade ju liksom faktiskt! Om nån gör nåt kul, säg till mig vad! JAG VILL OCKSÅ HA KUL! hehe.. kanske ska gå ut och hoppa lite i snön eller nåt. På egen risk förstås eftersom man kanske spricker.. hehe en kul sak som hände igår var att saften i mitt vätskebälte frös till is när jag åkte skidor, bevis på att det är FETT kallt här!
gott iaf med lite isglass!
Hoppas pappi inte sliter helt i onödan...
mina bebisar bara väntar på att få kötta sönder...
Ny tävlingsdräkt Monten?
Tjarrå! Alla måste nu be till väderguden om varmare väder! Okej!?? BRA! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback