Tillbaka till Sverige och skogen!

Tjo! Nu är jag hemma igen efter några grymma dagar i Mammaste, Estland. Juniorlandskampen var huuuur kuul som helst och jag har fått många nya vänner. VILKET LAG vi har i Sverige hur grymma är vi inte liksom!?!? Vi lyckades ta hem totalsegern före Norge vilket var riktigt skönt (Y) Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv också som lyckades klämma till med en 6:e plats i sprinten!!! Ja, det är skönt när man lyckas pricka in formen på rätt tillfälle :D FETT FETT! Nu är jag tillbaka här hemma hos familjen på sportlov och har precis varit ute med söstra och sprungit lite i vår fina Ingolsbenning skog... HUR FINT VÄDER SOM HELST! :D Herrårå :D

Sprintfinalen!
Nu blire en vecka med uppladdning inför JSM nästa vecka :D najz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback