En riktig sprinter!

Hejhejhejhej uppdatering igen från Åsarna! :D Nu har dagen gått och det har gått fiiint! Hade nog nåt sånt där damp idag iaf. Kom in som 6:a i prologen vilket var helt sjukt stört bra! Tänka sig att jag har gått o blivit sprinter :)) Jag lyckades också hålla den placeringen då jag tog mig till A-final och körde mitt allra bästa som idag räckte till en 6:e plats. NYTT PERS I CUPEN JU! STOLT över mig själv kan jag säga :DD Nu har vi laddat om igen med supergod mat och bastu. Jag och Leo har stått för Orgelunderhållning (Y) Vi har också haft det årliga sumpanquizet som såklart vi junisar tog hem med en halv poäng mer än seniorerna VIKTIG seger kan jag säga och Leo och Jens har haft deras dagliga kuddkrig! Nu ska vi lyssna på ingrids avslappningsövning och få lite najsig massage innan vi går och lägger oss så att vi kan åka FETT snabbt imorgon! TJO!
Lilla sumpanstugan under soluppgången. Skön början på dagen.
Fick ett par högtalare i pris som testades på en gång... Fezzzt hos SUMPAAN!! ;D

Kommentarer
Postat av: Coach E.

Härligt Linnea!!

:)

2012-01-15 @ 00:09:35
Postat av: Sandrii

Du är grym björniiii! :D

2012-01-15 @ 17:30:38
Postat av: Björni

Taack Coach Veddan! :D Saknade dig där i Åsarna.. ingen som såg till att jag hade tillräckligt varma kläder ;)



Du är minst lika grym sandiiiii! :D

2012-01-15 @ 22:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback