Om 3 och en halv SMÄLLER DET!

Sitter här i Åsarna i min ensamhet... hehe nej men alla sover och Emilia och vallarna har dragit iväg mot stadion! Nu är det alltså bara jag och älgen som är vakna och laddar inför cupen. Om 3 och en halv timme så startar jag :DDDD Jag är fett taggad men har ingen aning om hur min kropp mår så det ska bli spännande. Det är iaf kul att det är skate! Sprint vet jag inte riktigt hur det ska gå, men man vet aldrig med mig. Jag kan få nå dampryck och åka hur snabbt som helst, eller så får jag det inte... En sak är iaf säker och det är att det ska bli KUUUL! :D ska fasen kämpa ihjäl mig!!! TJARRÅ!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Grattis, till en fin 6:e plats, ja det gäller att tagga till och att kroppen följer med.. ;-) o det gjorde det idag. Nu är det bara att ladda om för imorgon. Lycka till!

2012-01-14 @ 19:45:48
Postat av: Din älskade dotra!

Puss mammi. Du kämpade på bra med mina dampis syskon också har jag hört ;) Älskar dig!

2012-01-15 @ 22:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback