Hej världens bästa fyrmänning, fast mest kusin !

Hej Lotten och Frida här! :D
Vi sitter i Linnéas stuga och kollar när hon byter om, she's so hot ! grrrr liksom
vi har varit ute och åkt lite skidor, linnéa kötta intervaller och hon åkte med några killar hur grymt??? megacoolt :D
sen knäppte vi kort, det var tänkt att Frida skulle ligga längst upp och att jag å björni skule lyfta upp henne men det gick inte så bra så hon stod på våra knän istället. sen har vi stått framför en tvkamera också!! dom ville göra värsta intervjun för att vi såg så proffsiga ut, men vi tänkte att våra sponsorer nog inte skulle bli så glada eftersom vi inte hade våra sponsorsaker på oss, och sen hade vi liksom inte sminkat oss och sen har jag en tyskjacka på mig så då kommer alla tro att jag är tysk och det skulle ju inte vara så lyckat ... aja vi tackade nej, va de jag skulle komma fram till :D
snart åker björni hem till mora och vi blir kvar i vårat lilla östersund, fast det är inte så länge till vi träffas igen, typ några veckor bara tror jag, eller det kanske är månader men det är på skidsm i borås i alla fall :D och vi räknade nyss ut att vi har träffats typ minst fem gånger this winter,de är typ rekord :DDD om man räknar med sen jag typ slutade med skidor .
här kommer lite snygga bilder från passet , enjoy !
hejdå linnéa du är bäässst och kommmer sakna ihjäl dig!!! lovelovelove you :*
hehe nu startar vi tv:n it för att gå 20 meter utanför dörren å se live ist ;)
heidååå :):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback