Majas Messmörs Macka

Dagen idag har varit en bra dag idagidagidag... okej hej! Jag blir lite störd när jag tänker på att det är skola imorn..... jaja tillbaka till idag då! Idag har jag och Emma, eller "Em" som hon vill att jag ska kalla henne från o med nu, varit på stan lite och köpte en finfinfin present till Anna som fyllde år på nyårsafton (Y). Det blev lite smått o gott till vår bästa annibanani! Sen så hade vi tur och fick åka med Jockis och Kallis (KJ som Emma kallar för Kallis, kult) till Garberg där det var hur fint som helst nu! MaSSa snö kan jag säga er!
Vi åkte tills det blev mörkt, sen så drog vi hemåt igen!
Som jag sa tidigare börjar skolan imorn.... det blir ju..öh..kul!
Lite bilder från dagen dårå:
Jockis och Kallis har inte den riktiga talangen för det där med att fastna på kort...
Herrårå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback