Vilodag på torpet!

Hejhejhej idag har jag varit sälv här på torpet hela dagen (Y) Gick upp tidigt imorse och åt en redig frukost och gick ut och gick en sväng! Shit vad det snöade :))))) Mora är nu heelt vitt vilket gör det till ungefär världens bästa plats just nu. Har hunnit med mycket idag när jag haft en vilodag. Har gjort klart min svenskauppgift och lite andra pluggisgrejjor S.K.Ö.N.T. kan jag säga!
Kul att jag typ har dampat sönder till massa glad musik för mig själv också!!! FETT KULT! Här får ni lite skön musik ni kan bli glada av ni också TJARRÅ!
hA det GÖTT! :D

Kommentarer
Postat av: Carro

Man blev verkligen glad av den här musiken :)

2012-01-04 @ 18:09:01
URL: http://livetmedswallow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback