26/7 by lotteeen

GOOD AFTERNOON! 
 
Linnéa är ute och spriger en sväng nere vid stadion. Jag har vila så jag är hemma och städar och har bakat banankaka som Linnéa ville ha, euw(?!?!?!) Hehe det blir kanske lite gott ändå, för det luktar fint här i köket i alla fall! :D Värsta hemmafrun hehe
 
Idag tog vi sovmorgon och jag vaknade runt 10.30 av att mamma ringer, fett störigt när man är så trött att man hade kunnat sova till minst 15.00 liksom ..
Efter att vi käkat frulle i alla fall så besämde vi oss för att gå upp på fjället en sväng, mot Knallen! Efter halva vägen så ser vi en jävla massa getter några 100 meter upp bredvid stigen, så då ska vi självklart gå igenom massa blöta myrar och bergsklättra för att klappa dom kommer Linnéa på haha love youu liksom ♥ Vi kom upp till dom till slut, och då var vi neranför massa klippor, så det blev bergsklättring sista biten innan vi såg den fina röda Knallestugan! Vi chillade och tog lite kort där uppe, och fick komplimanger över våra svarta tights av en gubbe som tydligen tyckte dom var väldigt praktiska haha .. 
 
Imorgon så ska vi köra skidgångsintervaller upp på Storskarven, ska bli hiiimla kul! 
 
Nu ser jag Linnéa komma springandes efter vägen så ska möta henne, heiidåå! 
 
/ LOTTEN SJÖDÉN 
 
 
 Var så här glad när det började ösregna igår när vi var ute och cyklade 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback