Städtant och bilmästare

Idag har jag städat heela dagen. Kult! Ja, faktiskt såhär i efterhand :D Fett skönt när det är fräscht (Y) Efter att ha rensat graderoben i år och dar, samt strukit vad som kändes som Mount Everest av kläder så drog jag iväg till körskolan för att gå första 3timmars teorin av 4. Var som jag trodde ganska långtråkigt fast ändå lärorikt. Imorn ska jag upp tidigt och klippa mig :S jag som sparat håret allt bra länge nu.. daamn! Undrar hur mycket som ryker den här gången!? Det bästa med att klippa sig är iaf när dom tvättar håret mmmmmmmmmmm vad skönt det är!!!!!(!) ochochooch man får ju inte glömma känslan av håret efteråt som jag beskrev förut. Ni vet när det inte är sådär "hårhårhårmindrehårännutunnarehårmegalitehårslut" utan sådär "hårhårhårhårslut". Gaaah vilken fetmegaskön känsla det är!! Längtarr. Sen imorn eftermiddag ska jag ha min första körlektion med en sån instruktör :S lärrigt! Men det går nog fint, har ju kört ganska mycket nu. Bra med lite tips och så :) Efter körlektionen är det bara att ställa in kroppen på offmode i 3 timmar igen och lyssna på ett till teoripass. Yeeeii! Nu ska jag iaf sova så tjaao! Önska mitt hår lycka till! Gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback