The Sunshine Makes Me High

Idag så känns det verkligen som att det är sommar på riktigt! Äntligen!! Det kom nästan som en chock när jag kollade ut genom förnstret imorse och såg soooleeen lysa stark som satan :D Blev till att köra i endast sporttoppen på dagens rullispass (Y) Nu ska jag ut och springa innan jag drar och träffar massa saknade norbergs polers på Julias 18års fest in Norberg jao!! GRATTIS JULIA!!! :D Hejdå och njut av solen allihopa.
Jag kanske ser lite sådär sur ut på denna bild men det kan förklaras med att det var ljust ute och jag körde på  den här blunda..1..2..3..öppna ögonen..ta kort-taktiken! :) Funkar fint för det mesta ;) Annars är jag hur glad som helst idag :DDD För det är äntligen SOMMAAAAARRR!!! WEEEII!
/Björnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback