To cool for the B.L.O.G.G.

Hej! Just nu tycker jag att det är FETT tråkigt att blogga. Det finns liksom så mycket annat man vill göra när det är sommarlov faktiskt.
Läget just nu är iaf så att det inte blev något skidgym lag till engelbrektsstafetten imorn då både Moa, Moa och Eve blev sjuka.. :( stackrarna får krya <3 Meeen det positiva är att idag när jag var och strök oss så blev jag direkt värvad till orienteringsklubbens lag som tydligen var en man kort (Y) Weeiii! Såå det är bara att tagga ändå och kötta sönder imorgon åt ett för mig ganska okänt lag :D Riktigt tur i oturen iaf. Tjaoo
/Björnen

Kommentarer
Postat av: Eve ;)

Lycka till nu Björnen ;)

2012-07-06 @ 19:43:45
Postat av: Isa

Ååh vilken tur det löste sig! :) Hejar på dej jag, run like the wind!

2012-07-06 @ 21:22:38
URL: http://isabelleperssons.blogg.se/
Postat av: Björni

Taack! Ska springa fort som satan!! ;D

2012-07-06 @ 22:12:23
URL: http://annalinneabjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback