Today Tomorrow Forever

Hemma igen och landar här ute på landet. Nu väntar 2 veckor hemma utan några planer på att åka iväg. Har snackat med Maja och Emma idag och planerat lite grejor. Med Maja har jag fått lite klartecken om lördagens Engelbrektsstafett som jag, hon, MoatoaMolander, Evis och kanske Moa Lars Larsson ska springa (Y) Fett kuul!! :D Med Emma har jag planerat vilka dagar hon ska komma hit och hälsa på mig i några dagar. Blir antagligen nästa vecka onsdag-söndag :DDDDD Längtar ihjäl mig efter henne typ <3 Idag har jag inte gjort någonting. En välbehövlig vilodag har varit på schemat såå passade på att blogga lite ;););) hehe.. coolisch.
Nejjmen försöker ju att plugga på lite körkortsteori också emellanåt vilket bara leder till magont! Ååå vad jag vill ha det där förbaskade lilla plastkortet!!! Ge miiiiiiigg!!
Kom ju på att jag glömde lägga upp lite bilder från midsommar så gör väl det nu istället:
Vattenpistolerna var fett poppis på midsommar! Tjao //Honsomhetersomenhan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback