Tror nån däruppe är lite depp!

Nu har det regnat heela dagen. REGNAT! Ni vet sånt där regn som får det att låta som att taket på stugan håller på att peppras sönder, sånt regn som får en att börja tänka på olika sätt att fly utifall att det skulle bli översvämning och sånt där regn som gör att man bara vill gå ut och ställa sig i regnet och låtsas som att man badar (vilket jag såklart gjorde samtidigt som jag sjöng singing in the rain)! Jag och Lotten tog iaf mod till oss och drog iväg på en löptur :) Det är faktiskt så att efter ett tag så känns det inte ens som att det regnar längre, det är bara jäkligt skönt! ÄLSKAR att springa i regn :D Jag och Lotten såg värsta krokodilen i ett träsk under passet, men eftersom vi har lärt oss allt vi kan av vår bäste vän Mike i Crocodile Dundee så var det en enkel match att skrämma iväg den ;) nu sitter vi åter igen i stugan och lyssnar på skotten mot taket medan vi äter en underbartsupermegagod paj som Lotten bakade i morse mmmmmm... Fjällen <3 Alltid lika underbart att komma iväg från verkligheten, tiden bara flyger iväg :O 8 dagar avklarade här i finfina Bruksvallarna och flera återstår :D Ha det gött! Björnkram :)
Hejhopp gummi.......stövlar.......hihi heidååå! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback