Det rullar och snart kommer det rulla snabbare än superdupermegasnabbt

Ja, hej. Jag förstår om ni har saknat mig här i mitt andra hem framför datorn.. men det är faktiskt så att det finns en värld utanför den :OOO(!) Det som har hänt när jag inte har uppdaterat är att studentveckan har invigts, det har varit bal för dom stora barnen, jag har tränat massor av roliga träningar exempelvis så gjorde vi en fetadryg hinderbana i söndags som vi dampade runt på. Har även inledit min karriär som dansare och gått ner i spagat för första gången i mitt liv (frivilligt eller ofrivilligt får förbli ett mysterium). Kan säga att det sista nämnda känns som satan i röfva och låret idag.. Har även pluggat en massa nu när det är slutspurten i skolan! Ska bli så jäkla skönt på fredag när man verkligen kan ta sommarlov på riktigt!!!! Tjohej ;D
theB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback