Elitläger Torsby Update

Hejhejhej! Jag vet vad ni tänker.. har hon dött? Har hon tappad datorn i golvet? Jag kan bara säga att det varit ganska dött på bloggen eftersom jag haft fullt upp med träning och annat skoj :D
Nu är jag iaf i Torsby och det är näst sista dagen på lägret. Har varit en tuff men rolig träningsvecka med många olika utmaningar. Vi har sprungit i skogarna, snurrat i tunneln och på rullskidsbanan och tom testat på yoga (Y) Riktigt skööjj! Nu ligger jag och vilar efter förmiddagens crosspass som bestod av rullisar-löpning-rullisar. Blev ett pass på 3,5h så nu är man lite mör i kroppen. I eftermiddag blir det styrketräning, så nu gäller det att ta sig en liten tupplur för att samla energi :)
En bild från dagens pass. Tog i allt jag kunde för att få till ett leende efter att ha spungit uppför den långa backen man ser i bakrunden. Weeei! Kände mig lite Wild&Crazy också då jag plaskade över älven även fast vi INTE skulle göra det hehehe.. roligast att göra sånt man inte borde ;) Var iaf fett värt, för det fanns en asfin ås på andra sidan man kunde springa på. Som i en sagoskog typ!
Herrårårårårårårårråråråråråråååråårårå //the bear

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback