En prinsessa till syster, raggarbil och stora pojkar

Dagen gick igår åt till att göra min syster superfin inför balen. Var ju inte så svårt eftersom hon redan är världens finaste. Fick tom åka med i Karlas finbil som skjutsade dit henne och hennes bästis Hanna (Y) fettkuuul! När vi lämnat av prinsessorna efter en riktig raggarunda bar det av vidare till brorsornas avslutning. Dom är ju riktigt stora nu och börjar högstadiet till hösten :O men för mig är dom alltid minisar :)
visade Samuel en fjortispose som han kan använda nu när han börjar bli en sån.
Kvällen avslutades med en avslutningsfika och ett försök till att fläta mitt hår av Samuel (Y)
KUNG brorsan ;) Hejdå nu ska jag ut och kötta intervaller innan Tildas avslutning i kyrkan och vattenkrig på torget :D

Kommentarer
Postat av: Clarren

Den flitiga uppdatering gillas starkt!!!!

2012-06-14 @ 16:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback