Fetabra

HEeejeejej! Gissa vaad?? Jo! Min hals mår typ bra idag :DDDD Men jag menar hur skulle den kunna må sämre efter 12 (!) timmars sömn (Y) grymt! Så idag blir det en vilodag för att säkra. På schemat står bl.a. Mathildas bal och grejjor! Guud vad fin hon kommer vara, kommer säkert att bli nån tår hehe..
Tänk att i höst slipper jag åka tåg själv varje gång jag ska till Mora för då kommer hon med mig. Ska bli megakul när syrran också börjar på skidgym (framförallt nollningen heheheheee...). Nu är hon en stor flicka.
Tjaoo! F*n vad glad man blir när allt går enligt planerna! Tjaoo, nu ska jag och mammi snart dra in till staden kolla lite och äta lite. Fint dä! Härrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback