Follow the sun

Idag har varit en sådärig dag. Vaknade med ont i halsen som jag somnade med igår... trodde det skulle försvinna men icke................... Så idag har jag varit ganska übermegarastlös och krypit på golvet och så. För att inte dö så fick jag köra in Mathilda till frisören där hon fick megasnyggt hår. Det bästa med at klippa sig måste ju vara känslan när man känner på det efteråt och så känns det typ så här hårhårhårhårslut, istället för såhär, hårhårhårmindrehårännutunnarehårmegalitehårslut. Var lite avis för att hon fick känna så och inte jag :( meeen då var hon snäll och lät mig känna på hennes :D ily. Efter frisör besöket gick vi och fikade. muuums. Avis som jag var på hennes hår, satt vi och funderade på vad jag skulle kunna göra med mitt. Känner att jag vill göra något coolt. Vet inte vad bara. Vi kom iaf inte fram till så mycket annat än att det är fint med långt hår.. då måste det växa.. alltså krävs det att vänta. Men aja då får man väl tänka på annat under tiden helt enkelt. Jag och Annis pratade om det här med frisyrer för ett tag sen och kom fram till att den nya trenden ombre är ganska coolt. Skulle vara ganska fränt at testa, men vet inte om jag vågar lirreee :S såhär ser iaf det ut:
Alltså så går det ut på att ha både blont och brunt i håret samtidigt skulle man kunna säga. Skulle isf villja ha som på bild 1 eller 4 med ljust i kanterna lirre. Men antar att jag aldrig kommer att våga göra det eftersom jag aldrig färgat håret förr. Såå det återstår att se.
Annars rullarr det. Brukar ju bli så att man blir sjuk när man får lov och kan slappna av. Vilar idag och hoppas vara frisk imorn helt enkelt. Ingen idé att stressa upp sig. Ni kan få se på några fina bilder från min och Tildis cykeltur igår (Y)
Och justjaa!! Glömde ju säga att jag åkte till USA och tog examen i morse :D
Byebaibaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback