Idag börjar livet i resväskan

Hejhej! Nu har jag varit här hemma i Ingols i en vecka och börjar nästan få lite långtråkigt. Skönt. Fast nu räcker det. Om ca 1 timme drar jag iväg och påbörjar sommarens resväskeboende. Första destinationen blir Stockholm och sumpans helgläger (Y) idag kör vi igång med cooper vilket blir spännande.
Igår var det Tildas avslutning och såklart 9:ornas årliga vattenkrig. Såklart skulle någon av hennes uunderrbara små klasskompisar kasta på mig med -.- så less och blöt blev det att åka hemåt..
Idag har jag gjort en supermegagod frukost. Så till att den här dagen kommer att bli BÄST! ;)
Hade gött för det ska jag
Här får ni massa bilder på mat, för jag gillar mat och vill göra er hungriga.
Glad och inte det minsta kall syster efter vattenkriget...
Min mumsiga frukost!
dAGS att ta något att äta kanske ;) björnkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback