Kommer sakna er :'(

Idag var den första sommarlovsdagen här hemma i skogen. Känns både skönt och tråkigt...
I fredags tog 4:orna studenten. Dom som jag gått med i 2 år. Dom som jag bott granne med och sett upp till. Dom som blev mina bästa vänner. Dom som känns som mina bröder och systrar. Nu ska dom inte gå kvar på skidgym, för nu är dom stora. ÅÅÅÅ så himla konstigt!!!! Kommer sakna ihjäl dom. Att tänka sig ett skidgym utan Jockis som står och pillar på sin bil när man kommer hem från skolan, en Clarren som alltid säger något kul fast än hon inte ens menar att det ska vara det, en Moa som alltid överanalyserar allting, en Frida som alltid fnittrar till vad man än säger, en Linda som alltid lyser upp ens tråkiga vardag med sin supermegacoola stil, en Hoonken som alltid ska retas på ett sånt där gulligt kuligt sätt, en KJ med sina über kloka ord och coolhet, en Jesper som sitter och spelar Fifa eller drar med alla på en fotbollsmatch på Gödslan eller en Anton som gnetar på med dom andra i gänget!!! Det kommer inte att gå juuu!!!!! Jag vill verkligen inte att dom ska sluta :(((
Okej... det var iaf huur kul som helst i Fredags och jag fick verkligen ha kul med alla innan dom slutade. Blev en superlyckad kväll med nya upplevelser :D
Men nu sitter jag alltså här, i mitt rum, inte i Mora utan i Ingolsbenning, det är sommarlov, jag har myggbett på benen, sista skoluppgiften är inlämnad, jag mår bra, en stor tyngd som kallas skolan har lyfts från mina axlar och livet leker. Så, varför har jag en klump i magen?? Kan verkligen inte släppa att dom stora underbara fyrorna där borta i gula huset inte längre bor kvar där när ja kommer tilbaka i höst. Det går bara inte. Ni är bäst och jag älskar er <3
Idag har jag iaf fördrivit tiden med att göra en makeover på min longboard, så sommarlovet har med andra ord börjat bra (Y) Har pratat med Maja som varit på Bosön på YOC med juniorlandslaget! Hon verkar ha haft det superkul. Inte alls avis...
Meen nu ska jag sova. Bjuder på lite fina kort:
Kommer sakna er. Får nästan ont i magen av att kolla på bilderna ILY <3
och så till idag:
Go'natt!

Kommentarer
Postat av: Frippen

Åh du är så söt Björni <3 Kan inte lyssna på din låt utan att börja gråta för den är så mycket Skidgym! Saknar er redan

2012-06-11 @ 10:28:11
Postat av: Clarren

Åh <33 man blir så ledsen..men det är bara för att allt är så himla bra!!! Jag kommer sakna dig och ditt damp björni <3 hoppas vi ses snart igen :) och jag vill gärna ha alla fina bilder :) puss!!

2012-06-11 @ 11:36:17
Postat av: Björni

Åååå sötinötisar! Ni vet att ni kan komma och bo i mitt björnide när ni vill!!! Dörren står alltid öppen för er dampisar <3 Kommer kännas tomt utan er i höst :((( ni är verkligen grymma vet ni!! <3 björnkram

2012-06-12 @ 19:17:41
URL: http://annalinneabjorn.blogg.se/
Postat av: lindidindi

Taack björni! :D Är lite efter här känner jag men va fan ;)kommer sakna dig och hela skidgym, men jag litar på att du sjunger lika vackert som alltid och lika mycket som en galning, åker på din schnögga longboard ja helt enkelt håller ställningarna tills vi kommer och hälsar på igen?! Deal?

Kram!<3

2012-06-25 @ 19:49:18
Postat av: lindidindi

Taack björni! :D Är lite efter här känner jag men va fan ;)kommer sakna dig och hela skidgym, men jag litar på att du sjunger lika vackert som alltid och lika mycket som en galning, åker på din schnögga longboard ja helt enkelt håller ställningarna tills vi kommer och hälsar på igen?! Deal?

Kram!<3

2012-06-25 @ 19:49:40
Postat av: Anonym

Taack Björni! :D Är lite efter nu känner jag men va fan ;) Kommer sakna dig och hela skidgym asmkt, men litar på att du sjunger lika mycket och vackert som vanligt, åker på din nypimpade, fett snygga longboard, ja helt enkelt håller ställningarna tills vi kommer och hälsar på igen!? ;) Deal?

KRAM! <3

2012-06-25 @ 19:53:06
Postat av: Anonym

haha fail på mig, tre kommentarer? fyra nu da, jaja, det är ju kul med kommentarer haha

2012-06-25 @ 19:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback